Une première rustine pour 3D Mark 2011 ! |
————— 20 Décembre 2010 à 17h24 —— 10356 vues
Une première rustine pour 3D Mark 2011 ! |
————— 20 Décembre 2010 à 17h24 —— 10356 vues
Cela va bientôt faire 2 semaines que le nouvel opus de Futuremark est sorti, 3D Mark 2011 qui se plaît à mettre nos supers configsdelamortquitue, à genoux et nous permet de nous affronter à coups de...chiffres ! Comme vous vous en doutez, cette première rustine vient corriger quelques bugs non vus initialement, de quoi corriger quelques défauts de jeunesse et apporter quelques petits trucs sympa. A noter que l'éditeur nous a rappelé que tant que NVIDIA ne publierait pas de nouveaux drivers, le SLI resterait indisponible. Voici plus en détail les changements :
- Fixed an issue with SystemInfo that prevented the Physics and Combined tests from running.
- Fixed an issue that could cause a crash if the DirectX 11 API or .NET was not available.
- Fixed an issue that could cause a crash if the number of system GPUs was unknown.
- Letterboxing and scaling now works with wide displays.
- The benchmark UI is now minimized during the benchmark run.
- Improved result security when submitting to 3dmark.com.
- Added automatic update notification.
- Updated SystemInfo component to version 3.54.1.1.
Advanced and Professional Edition only
- Added option for manual GPU Count selection to the Advanced tab.
- Added Scaling Mode selection to the Advanced tab, choose from centred or stretched.
- Results tab now shows the individual scores for each of the six tests.
Professional Edition only
- Demo audio now works when running from the command line.
- Image Quality tool now handles unexpected parameters correctly.
- Image Quality tool now works correctly with the reference rasterizer option.
pour config, protocle, changelog
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